Saturday, September 20, 2008

No Way Out!!!!!!!!


Apa perasaan lu orang bila lu orang dapat panggilan dr org yang di sayang yang berbunyi:

"u,tolong i..i kene ragut.."
"habis duit i RM 400,hanphone baru,rantai emas.."
"dia sempat hentak parang atas kepala i"
"dia sempat senyum kat i sebel;um pegi..."
"i da jerit mintak tolong orang,tapi takde sapa yang datang tolong..."
"nasib baik dia tak apa2kan i.."

kesimpulan gua...

- peragut@perompak@penyamun tak ubah seperti anjing kurap,babi tunggal,anak haram,bangkai binatang...sampah masyarakat!!!!!!!!!Gua tak akan lepaskan lu!!!!

-kalau gua tak dapat lu kat dunia ni,gua biarkan lu menjawab dengan orang yg lu ragut di akhirat..

-gua pun x baik sangat,tapi jahat gua taklah sampai menderitakan insan lain di dunia...

-Sesapa yang setuju dengan gua,sila angkat tangan..Dan sesapa yang kurang setuju and rasa gua terlalu kasar,tak mengapa..tunggu sahaja giliran anda..Ca Alip Bot

5 comments:

Junaidi Asmara said...

gua angkat 2 tangan campur kaki sekli!
manusia kat luar, tapi setan kat dalam!!!

emi riquelmi said...

boy: tu la boy..gua panas dah tak terkata da..setan la dieorg nih

Anonymous said...

wtf wey?ni time bulan pose ke?mmg sial la...dh la buat keje haram time bulan mulia...bangsat!!!

Joe Moktar said...

ni lg jenis manusia lahanat dowh!!pundek betol!!!

emi riquelmi said...

farez:dieorg bulan pose dgn bulan biasa sama je..

joe: Ni lebih dr laknat da zul..

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..