Saturday, May 2, 2009

NO SMOKING!!!!!!!!!!


Gua masuk dengan muka toya..
Gua belek2,sampai ke hujung sekali..
Ya,yang kotak putih tu..

"Bang,winston Lite 18 satu.."
Gua bagi duit dan chaw..

Sampai luar,gua bukak kotak(tanpa nak ketuk2,sebab x suke) dan nyalakan sebatang..
"bang,kat sini x boleh hisap rokok!"
Gua toleh,tgk pekerja stesen minyak ni tgh duk sound gua..
Gua ckp balik.."ops,sorry2"....gua blah...

kalo lu org baca..mmg la gua yang salah..
Tapi...kalo lu org pikir dalam lagi sikit je,gua rasa gua x salah..
Yela,da tau tempat lu tak leh hisap rokok..,,
Napa lu jual rokok??siap jual lighter lagi tuh..
nampak sgt lu konon2 nak patuh undang2 n nak selamat..
tp masa yang sama lu nak duit gua gak kan??
APA KEJADAHNYA SENGAL??????????????

No comments:

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..