Thursday, October 30, 2008

Gua Loser??Takkanlahh...


Busan Tahap panda+Kekurangan wang+tahap kesihatan yang x menentu+malam susah nak tido+semester da nak abis+masalah peribadi+ada saman x bayar lagi+rumah sewa x dapat lg.....

- Ha..Inilah benda-benda nakal yang ligat berputar dalam sel2 neuron otak gua..
Akhirnya gua dapat gak analyze setelah hampir sejam gua berguling atas tilam bak cacing kepanasan...Lantas gua tercegat kat depan laptop Acer 4920 gua sesambil mengusap2 rambut gua..( tadi gua tgk cermin,rambut gua da seakan akan rambut pejuang Hizbullah da..)...Nak potong ke ha?

- Siang tadi gua dengan niat suci lagi murni pergi la ke Uitm induk..hajat di hati nak setel baik dengan pihak Uitm..( bayar saman)..Tapi malang,tiada jalan penyelesaian antara kami..sebab gua x di benarkan untuk bayar saman..Kakak bendahari tu kata dengan nada selambanya:

"Kat sini x boleh check..adik kene gi check kat Unit Keselamatan"sambil senyum simpul kat gua..

- Lu orang tau?huh..selamba badak je dia suruh gua gi unit kselmatan..Bagi gua,pegi ke Unit Keselmatan bersamaan dengan gua menyerahkan tengkuk gua kepada Pak Guard2 yang sememangnya laparkan rambut ikal mayang seperti gua sesambil menambahkan lagi koleksi saman yang sedia ade!!Ini sangat tak betul..Jadi,di pendekkan citer,prob gua x dapat setel lg..Tapi gua nak repeat!! huh2..

- Gua balik dengan hati yang panas dan lutut yang lesu...Gua bukak wallet,ade 10 ringgit je duit gua(termasuk duit Rm 2 yang gua sayang tuh..)Gua pun pantas telefon Bunda gua, "mintak suntikan modal sikit mak..."kata gua dengan gaya malu tapi mau..gua lapar..

- Balik ke Puncak,macam biasala..xde lah aktiviti yang berfaedah yang dapat gua lakukan..selain tido..yela,nak wat ape lagi?BUsan tau tak..LIFE GUA DA HILANG!!LOSER!!!

- Sejak kebelakangan ni gua susah nak tido malam..X tau napa..
Nak je gua telan pil..tapi itu tak senonoh namanya..
Takkan la gua seorang penghidap Insomnia?takkanla..
Gua tengok gua sihat je..Badan gua naik 2 kilo minggu ni..
Purata waktu gua tido skg ade la dari pukul 7 pagi hingga 2 petang!
Da macm kelawar da..Aktif di waktu malam.pasif di waktu siang..
Gua ingat esok nak gi shoppin la..Nak cari kostum Kluang man ke..Bat man ke..

- Gua sekarang da slalu demam plak ni..ish..risau,final da dekat..
Mintak tuhan elakkanla..Takut plak kene Denggi or Chikungunya(ejaan hentam nih)
Nyamuk Aedes da naik kepala kat negara kita skg nih..
Diaorg serang habis-habisan..Tak kira sapa..diaorg langgar je..
Dengar citer nyamuk2 ni da tak lut dek fogging sebab dieorg da kacuk dengan nyamuk lain..
Pandai gak dieorg kawin dengan bangsa lain kan..
Mesti nyamuk ni wat research gak kan?


- Semester da nak abis..gua mesti cari kerja dalam bulan ni..
Kalo xde keje,bertambah loser la gua nanti..
Rumah sewa pun gua x cari lagi..adeh..Mati tertekan mcm nih..
Tapi,apa pun,xpe..Baik gua tenang2 je skg..Wat mcm xde apa berlaku..
Baik gua pikir selepas segala benda da selesai...Tawakkal je la..

Ca Alip Bot!!

4 comments:

Joe Moktar said...

takkanlah loser..lepak lyn cerita chenta duluuuuuuuuuuuuu!!!!

Anonymous said...

ko loser?kalau ko loser aku presiden papua new guinea la wey...ko stylo macho bergaye dan.....BUNCIT!!.ehhehee

emi riquelmi said...

Zul : Ayat2 chenta lu>>Al Fahri

Fareez: Ceh...Xpe,cuti ni aku jogging la..hehhe

Ridy Anwar said...

yeah emi
jogging!
lek lu emi
bola dulu

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..