Thursday, October 23, 2008

Kawan+Rakan+Teman+Pasangan





Kenalan..Kawan...Teman..Pasangan... 4 peringkat di dalam perhubungan.. Gua rasalah....

Kite ade ramai kenalan... "aku kenal budak tu"
Tapi tak semua kenalan itu kawan..
"Aku kawan dengan kau dah lama"
Dalam kelompok kawan,ada yang lebih rapat..teman
"Jom teman aku gi jalan2"
Dan..yang lebih memahami serta mengerti...pasangan.


Gua rasa bertuah sebab gua di kurniakan ke4-4 kelompok ni...

Menjadikan hidup gua lebih sempurna dari hari ke hari..

Dengan menerima hakikat yang kite bukanlah hidup sendiri..

Harapan gua...Biarlah ia berkekalan sehingga ke akhir nanti..

4 comments:

Anonymous said...

terima kasih sbb sudi jd kwn aku sejak sem 1...:P

emi riquelmi said...

itu sudah tentu..ada hikamahnya kite jadi kawan

Joe Moktar said...

terBUHEK..JEJAK KASIH DOWH!!!

ayap said...

budak-budak HOT!!!
CS dulu...

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..