Tuesday, October 21, 2008

Hampir Ke Garisan


Pergh..Dah lama gua x update blog gua..
Gua bz..selepas raya byk kerja nak settle kan..
Presentation oh presentation..
Membuatkan gua x lena tido..
Tapi selera makan meningkat..
"ko da gemuk" bak kata kawan2 gua..

Hari2 amat meletihkan gua..
mental dan fizikal..
Masa, gua rasa cepat je blalu..
Tapi takpe,bekalan untuk hari tua..

Tapi gua rasa itu la yang seronok jadi student..
Sangat indah dan berkaler..
Busy tapi hepi..
Tertekan tp menyeronokkan..
Sesuatu yang tak tercapai bila kita dah bkerja..

Jadi,gua pikir,apa yang patut gua buat skg?
Mungkin tak bijak kalo gua telan pil..
Mungkin x hensem kalo gua terjun bangunan..
Dan mungkin tak cool kalo gua bakar Faculty..
Gua terus layan...layan dan layankan aje...
Gua nak enjoy apa yg gua rasa...
Sebab,kita belajar bukan untuk tekanan..
Kita belajar untuk hepi2 selalu...
So,apa lagi kengkawan...mari kita enjoy!!!

No comments:

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..