Saturday, August 9, 2008

Beijing 2008,bukan Beirut 2008



Malam tadi gua lepak je, - kat rumah.
Gua pun tertekanla remote cntrl ke opening ceremony Beijing 2008.
Kat stadium sarang burung tu..
So,kpd sesapa yang tertanya menatang apa kat atas tu;
Itu lah maskot Beijing 2008.
Bukan sesaja gua nak letak Encik Panda tu.
Meriah and boleh tahan gempakla..( yela,kos organize rm 128 bilion kot,).
Direktor dia pun pakai filem punya orang..
Kalo gua yg direct,hmm..paham2 je la..

Seperti biasa,Malaysia pakai baju Melayu.
Cantik..Manis..
Bangga gua jd rakyat Malaysia!

Kali ni,Malaysia mcm biasala,
target emas - sebiji kot..
Yela,sebiji pun tak pernah nak dapat..
kire kalo dapat,ade peluang kite sume cuti ni..
Dieorg ni pun satu, ade 202 pingat emas..
Bagila kat kite satu pun xpela,kedekut betul..

Tapi sayangla,xde bowling dengan squasy.
Kalo tak,mesti ade lebih harapan..
Sekarang harap badminton je..
Tu pun da banyak negara yang hebat dah..
Gua rasa elok di pertandingkan acara Batu Sremban and Congkakla..
Baru Malaysia ade harapan..
Galah panjang xleh,sebab Mat Saleh tangan dia panjang.
Mesti dieorg plak yang menang nanti..
Walaupun apapun,Sorak je la Malaysia Boleh!!
Apa yang boleh gua pun tak tau..
Habis~

4 comments:

Anonymous said...

takde boling n squash tapi ade sukan BMx kali ni...Malaysia bukan berbakat ke?hehehehe

emi riquelmi said...

kite tggu n lihat la..nantikan,alasan paling muak aku dengar- "erm..kontinjen malaysia masih kekurangan pengalaman.."hahahhhaha

Hakim Nasir said...

kalau ada lari dalam guni sure malaysia menang lah.Rakyat kita suka bawak lari orang dalam guni,beg dan sewaktu dengannyee. fareezan ko sure nak masuk acara BALIK TANPA HENTI kan?

emi riquelmi said...

akim : uih,acara balik tanpa henti da pasti kita menang melalui acara perseorangan,fareezan..

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..