Monday, August 18, 2008

Esok mesti pergi..


Pergghh..mcm tajuk lagu gua punya tajuk kat atas tu.. Sebenarnya,gua dah berazam esok gua mesti bangun awal gi beli No Pin kat bank..untuk isi borang degree.. Ni betul punya,kali ni mesti gi beli.. Dah lama kuar da,tapi gua plak jenis bertangguh.. Lepas esok,esok..pas esok..minggu depan.. Adeh,gua pun tak tahu la napa gua minat dengan aktiviti menangguh ni..padahal aritu gua semangat giler.. Apa nak jadi ngan gua nih..
" Ko nak blajar lagi ke tak nih?"
-" nak"
"abis tu gaya ko mcm da dapat degree pehal?"
-"erm..tahla"..

Lu orang mesti ingat dialog kat atas tu dialog
antara gua dengan mak gua kan?
hehe,lu orang silap kali ni..tak sebenarnya..
Itu ialah dialog gua dgn diri gua sendiri..
(untuk motivate diri gua gi bank tuh..)

Jadi,esok x boleh x..
apa nak jadi,jadi la..
tapi,apapun yang penting gua kene bangun awal dulu esok..
Mana taknya,minggu ni straight set gua bangun kul 12 tengahari dan ke atas..
Tanpa belas kesian gua tido..air liur mcm da nak abis da sebab gua tido
sampai meleleh air liur..
Mak gua da surrender da dgn gua nih..hahaha..Maaaaaaakkk!!!
Takpe,gua tggu sampai esok,
tgk gua boleh tunaikan azam gua ke atau omong2 kosong..
Gud Nite..

2 comments:

dyana hanni said...

dah beli tak?

emi riquelmi said...

da beli daa..tapi tak tau plak nak pilih yg mana..masalah gak tuh

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..