Monday, August 18, 2008

Ranap,Hancur,Luluh,Punah,Lebur,Berderai,.


Malam ni,buat jarang2 kalinya gua tgk tv dengan satu family gua..sebab apa? sebab nk tgk Malaysia dapat emas pertama..
Tapi mcm yang lu org tahu..semuanya punah,hancur,ranap and lu org sambung la
tajuk kat atas tu..( banyak sgt perkataan sama maknanya),lotih pakcik..

Gua sedih gak tgk Malaysia kalah..
Walau dia x sebangsa dgn gua..tapi gua paham..
Gua dapat bayangkan keadaan dia..
tertekan dengan penyokong China..tu yg terkangkang2 amik servis tu..
Gua tahu,dia sebenarnya boleh main lagi baik,lu orang cayala..
Tapi tertekan dowh..Sian dia..


So,pasni kite kene berjaga-jagala..
Kite hidup ni kene pandai absorb pressure..
Tak kira la dalam apa bidang pun..
Banyak bende kite boleh hilang kalo kite tertekan..
Kite kene tenang2 selalu n semuanya akan baik2 saja..(wah,tetibe plak gua cakap indon )..

No comments:

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..