Monday, August 11, 2008

Community Shield/perisai komuniti


Malam ni,untuk menghabiskan sisa sisa cuti yang ade,gua tolak ajakan member gua untuk gi tgk Charity Shield kat luar.."Jom ar mie,gua blanja"..banyakla lu punya blanja,sat gi gua bayar sendiri gak..ermm..

Aah,malas ar gua nak tgk kat luar..Baik gua layan kat rumah,kalo gol nanti bole gua celebrate pelbagai gaya,seperti menjerit sambil tanggal sluar ke, meloncat sambil makan choki2 ke..kalo kat kedai, takkan gua nak panjat meja mamak tu..Jap gi kang terbang plak Mamak Shield kat muka gua.

Seperti yang di jangka,Man U menang lagi perisai tu..bertambah koleksi perisai yang sedia ada..Kene 3 kali menang lagi, da boleh bina kereta perisai da satu..Apapun,Pompy tetap bagus gak..Memberikan saingan sewajarnya..yela,takdela kene blasah sampai 15-0 ..kan?
Jadi,EPL start next week,sama-samala kita sokong demi kemajuan bolasepak England...aa??

2 comments:

Junaidi Asmara said...

bagus la lu mie...tak payah gua tulis..lu dah tulis..mari2 layan epl balik...layan olimpik pun ok...tgk gymrama ngan renang..

emi riquelmi said...

Boy : haha..tu la tu boy..tp napa gymrama dgn renang?tut..cuba anda huraikan

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..