Friday, August 15, 2008

King Of Otai


Lu orang nampak tak gua bergambar dgn sapa tuh?
Kenal?
Tak kan tak kenal kot?
Haa,pandai..tulah Mr Ali Bakar, Papa Rock Malaya..Yeaaaahh!!!
Jangan kata tak kenal bagi sesapa yang kata dia seorang rock star..
Gua yang bukan ni pun kenal..ni kan lu orang..

Mesti lu orang tertanya macam mana gua boleh ade kat situ kan?..
Haa,jangan risau,gua akan story kat lu orang...

Nak di jadikan cerita, gua sebenarnya dengan geng2 gua wat interview kat sana..
Kat company milik Mr Ali, Box Office..
Hari Rabu lepas,grup kiteorang wat pertama kalinya ke sana..( pas ni ade lagi )
Office die kat Gombak je..( berpeluh gak nak cari tuh).
Office dia pun sempoi and antik gak mcm tuannya..
Melambangkan ciri-ciri rock la..
Sampai je kat sana,kite org di sambut oleh sorang brader..( pekerja die)

Masuk2 kat office dia, kiteorng mcm tak caya..
Sebab opis dia memang old skool..
Yela company besar mesti kite orang xpect opis dia gempak kan?
Tapi tu sume mungkin ade cerita di sebaliknya..
Hanya Mr Ali yang tahu..( nak tahu gi tanya diala,gua x brani.. )
Mungkin ade nilai yang tersirat kot..

Kiteorang trus masuk..
Lu org tahu apa yang gua nampak??
Haa..koleksi poster2 konsert yang telah berjaya di jalankan oleh Box Office..
Dari era 80 an punya konsert beb..
perghh..

Pastu dalam lima minit,kuarla Mr Ali..
Die sambut kiteorg dengan baik..
Sempoi je orangnya..besar..
Nampak tegas tapi ok sebenarnya..

Bila sesi interview tu di jalankan,banyak la perkara2 yg terjadi..
Maklumlah, interview Otai kot..paham2 jela kan..
Sempat gak kiteorang di basuh..
hahahaa..
mula2 nya kite org da naik goyang..tapi lelama ok..

Mr Ali plak,walaupun tegas,tapi tak lokek dengan cerita dan tunjuk ajar..
Macam2 die story..
Dari Amy search sampai la ke Hujan..
Dari 80 an sampai la ke 2000...
Memang seronok ar dengar dia story..
Die mmg masak dengan industri nih..
Siap bg advice untuk proposal kiteorg.. ( Die ade Master In Business beb,hehe jgn memain..)
Nampaknya die betul2 nak tolong kiteorg..
Alhamdulillah..

Lebih kurang jam 1 tgh ari, kiteorg setel..
Sebelum blah, sempat gak amik beberapa gambar..
Mungkin next week pegi lagi kot..
Harap kali ni lebih banyak input la..
Maklumla,kata nak dapat ' A ' kan??

4 comments:

Hakim Nasir said...

Aku nak ikut wehh next week!

emi riquelmi said...

hakim : haahahahahah..

Junaidi Asmara said...

i tell u....lu org power la dpt projek camnih!!!

emi riquelmi said...

boy : xdela,biase je boy..

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..