Saturday, August 30, 2008

Downgrade skali skale..


Fuel prices have grounded an unexpected frequent-flyer: hip-hop mogul Sean "Diddy" Combs.

Combs complained about the "too high" price of gas and pleaded for free oil from his " Saudi Arabia brothers and sisters" in a YouTube video.

The hip-hop mogul said he is now flying on commercial airlines instead of in private jets, which Combs said had previously cost him $US200,000 ($A231,991) and up for a roundtrip between New York and Los Angeles.

"I'm actually flying commercial," Diddy said before walking onto an airplane, sitting in a first-class seat and flashing his boarding pass to the camera.

"That's how high gas prices are. I'm at the gate right now. This is really happening, proof gas prices are too high. Tell whoever the next president is we need to bring gas prices down."


- Bende ni gua baca baru tadi kat internet..Gua rasa ini adalah satu daripada bukti bahawa
ade gak negara yang harga petroleumnya naik..Bukan negara kite sorang je kat dunia ni.. Even, US yang dah maju pun terpaksa naikkan harga..inikan negara kita yang sedang nak membangun...banyak yang perlu di pertimbangkan..So,tenang2 saja..usah cepat melatah..ade cerita di sebaliknya..walau ade negara yang minyaknya lebih murah,usah kite samakan dengan negara2 lain..setiap negara ade belanjawan dan pelan dia sendiri..Bagi gua,siapa yang menjadi ketua guaskg,gua akan sokong slagi ada kepercayaan dalam hati gua..Ca Alip Bot..


No comments:

Powered By Blogger

About Me

My photo
Cerita Dia,Kamu Dan Aku..Kita Himpunkannya Menjadi Satu..

Lalulintas Daa..